Wydarzenia sportowe

sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki

Wideo z odbywających się imprez i wydarzeń

  • Starosta Moniecki Błażej Buńkowski z prośbą do premiera   
  • Premier Mateusz Morawiecki z wizytą w Mońkach   
  • Przemówienie Prezydenta Andrzeja Dudy w Mońkach   
  • Przybycie Duda Busa i pieśń zespołu Wodniczki   
  • Występ zespołu męskiego w oczekiwaniu na Prezydenta   
  • Policjanci z Moniek podjęli wyzwanie #GaszynChallenge   
  • Procesja Bożego Ciała przy kościele M.B. Częstochowskiej   
  • Procesja Bożego Ciała przy kościele Św. Brata Alberta   
  • Zmartwychwstał Pan! - schola Rose   
  • Władysław Kosiniak-Kamysz na spotkaniu w Mońkach   
  • V Memoriał Siatkarski im. Ireneusza Kapusty   
  • Halowy turniej piłki nożnej - Orliki   
  • Podsumowanie działalność Oddziału Rejonowego PCK   
  • Kolęda zespołu NaNowo w kościele M.B. Częstochowskiej   
  • Koncert kolęd w wykonaniu chóru Św. Brata Alberta   
  • Wielkie kolędowanie - chór parafii św. Agnieszki   
  • Wielkie kolędowanie - solowy występ Izabeli Łuckiewicz   
  • Wielkie kolędowanie - uczniowie szkół muzycznych   
  • Orszak Trzech Króli - "Wybaw nas mały Panie"   

MSM Mońki z nowym logotypem

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach zaprezentowała nową odsłonę swojego logotypu.

Odświeżone logo MSM Mońki przedstawia wypasającą się na łące krowę, co wprowadza odbiorców w szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia. Przywiązanie do tradycji przejawia się także we wciąż promowanym przez markę haśle "Tradycja smaku z doliny Biebrzy".

- Zmiana logotypu firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny, duży krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowej pozycji na rynku oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie wysokiej jakości produktów mlecznych. Mamy świadomość, że nabiał jest bardzo istotną kategorią FMCG. Cały rynek nabiału w Polsce jest wart już ponad 20 miliardów złotych, czyli ok. 16% całego spożywczego FMCG, co oznacza, że zainteresowanie produktami mlecznymi wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie. Nowe logo będzie naszym kołem napędowym do systematycznego zwiększania swojego udziału w rynku - komentuje Krzysztof Doliński, Dyrektor Handlowy z MSM Mońki.

Zaprezentowany logotyp stopniowo będzie zastępował dotychczasowy, obecny na produktach, stronie internetowej, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych materiałach reklamowych. Nie jest to jednak koniec zmian. Niebawem marka zaprezentuje kolejne nowości. Za projekt i realizację nowego logotypu odpowiadała agencja Commplace, która od wielu lat wspiera markę w działaniach marketingowo- wizerunkowych.


Więcej ciekawostek kulinarnych znaleźć można na www.msm-monki.pl.

Fotograficzne relacje z największych monieckich imprez

Startuj z nami   |   Napisz do nas   |   Dodaj bezpłatne ogłoszenie   |   Bezpłatny katalog firm   |   Zareklamuj się u nas

logo
2003-2020 © Copyright by e-Monki.pl
Wykorzystanie zdjęć publikowanych w portalu www.e-Monki.pl wymaga zgody redakcji portalu!