Preloader Image
e-Monki
<<< wstecz

Biuro Obsługi Klienta


Szanowni Państwo informujemy, że w dniu 07.10.2013r. zostało otwarte Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane na parterze (hol) w budynku Starostwa Powiatowego w Mońkach przy ul. Słowackiego 5a w Mońkach.

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy w szczególności:
1) udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do urzędu;
2) udostępnianie kart usług, wzorów i formularzy;
3) przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów;
4) udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Starosta;
6) przyjmowanie uwag, wniosków od klientów z wykorzystaniem ogólnodostępnych środków komunikacji przypisanych do Biura Obsługi Klienta;
7) nadzór i dystrybucja otrzymanych przesyłek kurierskich;
8) współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie zmiany wniosków, formularzy, opłat skarbowych oraz sposobu załatwiania sprawy.

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta zostaną załatwione sprawy z zakresu działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a mianowicie:
1) wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz odpisów własności nieruchomości;
2) wydawanie informacji o posiadaniu gospodarstwa rolnego;
3) wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości.

Biuro Obsługi Klienta zostało uruchomione dzięki realizacji projektu “Wykwalifikowane kadry gwarancją rozwoju jst”, który realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Liderem projektu jest firma Certes sp. z o.o. w skład partnerstwa wchodzą: Starostwo Powiatowe w Mońkach, Urząd Gminy Giby, Urząd Gminy Gidle, Urząd Gminy Kobiele Wielkie, Urząd Gminy Bieżuń. Projekt otrzymał dofinansowanie w kwocie: 1.990.063,20 zł, co stanowi 100% wydatków finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu 01.10.2012 r. do 30.09.2014 r. Celem głównym projektu jest poprawa standardów zarządzania oraz jakości i dostępności usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie wyników samooceny CAF.

W ramach projektu Starostwo Powiatowe oprócz środków na stworzenie i wyposażenie Biura Obsługi Klienta otrzyma wyposażenie niezbędne do przeprowadzania konsultacji społecznych. Pracownicy Starostwa biorą udział w cyklu szkoleń wzmacniających wiedzę z zakresu postępowania administracyjnego oraz profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania strategicznego, konsultacji społecznych, komputerowych programów użytkowych i języka migowego. Pracownicy mają także możliwość ukończenia bezpłatnych studiów podyplomowych podwyższających ich wykształcenie i kwalifikacje. Ponadto w projekcie przewidziane jest opracowanie i wdrażanie Strategii Rozwoju Powiatu, Strategii Konsultacji Społecznych. Opracowane zostaną nowe procedury zmierzające do usprawnienia funkcjonowania urzędu i stworzenia elektronicznego obiegu dokumentów. Wszystkie działania mają przyczynić się do podniesienia jakości usług świadczonych na rzecz mieszkańców Naszego Powiatu przez pracowników Starostwa Powiatowego w Mońkach.









źródło: http://www.monki.pl
<<< wstecz